Jeugdvissen

Aug 2022

WAARDENBURG • De jeugdleden van HSV De Killen uit Waardenburg visten op dinsdag avond 23 augustus de jaarlijkse koppelwedstrijd. Er werd gevist in de overnachtingshaven te Haaften. Het was prachtig weer en de vissen beten goed. In totaal werd er door vijf koppels 38 meter vis aan lengte gevangen. Een record! De eerste prijs werd gewonnen door het koppel Rafael Verweij en Thomas van Trigt met ruim 1200 centimeter vis. De tweede prijs was voor het koppel Thijs de Kock en Eva Blom met 790 centimeter meter vis. De nummer drie was het koppel Jan Verweij en Bas Pellegrom met ongeveer 750 centimeter aan vis. Er waren ook nog drie prijzen voor de grootste vissen. De eerste prijs was voor Thomas van Trigt. Arnold van Trigt werd tweede en derde werd Matthijs Klop. Alle koppels hadden prijs en het was een heel geslaagde visavond. Hallo alle foto,s staan in het album 23 Augustus

Jeugdvissen

Jul 2022

De jeugd heb gevist in de wetering en in de overnachtingshaven in Haaften De winnaar is geworden Sem van Mourik met ruim 550 cm vis 0p de tweede plaats Eva Blom met 350 cm En het brons ging naar Thijs de Kock met 300cm er waren 11 deelnemers die allen een prijsje mochten uit kiezen. Alle foto's staan op de Site